Skip to main content
%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8_%d0%b3%d0%be%d0%b2_%d1%8e%d0%b01

Павло Петренко презентував запуск послуг Мін’юсту на порталі poslugy.gov.ua

 



Віднині онлайн послуги Міністерства юстиції можна отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Про це сьогодні в ході виступу на засіданні Кабінету міністрів повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні я маю честь представити запуск наших онлайн сервісів на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Запуск послуг ми здійснюємо спільно з нашими колегами з Державного агентства з питань електронного урядування», – зазначив очільник Мін’юсту.

За його словами, це послуги, які мають величезний попит серед українських підприємців і українських громадян. Серед них – низка сервісів для фізичних осіб-підприємців у режимі онлайн.

«І на сайті Онлайн будинку юстиції, і на державному порталі з сьогоднішнього дня у повноцінному режимі діє можливість зареєструвати в онлайн форматі себе як ФОП. Так само ми надаємо доступ до такої послуги як реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємства. Це надзвичайно популярна послуга, якою користуються близько 500 тисяч разів на рік. Третя послуга для ФОП – припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Для того, щоб не стояти в чергах з документами і не просити бюрократів закрити вашу компанію, зараз ми надаємо таку можливість на урядовому онлайн порталі», – поінформував присутніх Міністр юстиції.

Разом з тим, на порталі poslugy.gov.ua буде запущено два сервіси для юридичних осіб. Це онлайн реєстрація юридичної особи та внесення відомостей про юридичну особу до реєстру.

«Це сотні тисяч підприємців, які раніше стояли у чергах, а зараз зможуть зробити необхідні дії не виходячи з офісу через свій гаджет», – додав Павло Петренко.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження

реального електронного урядування в України, – говорить Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні адміністративні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту господарювання. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.

Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електроне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа.

«В Європейському Союзі затверджено перелік з 20 базових послуг, які обов’язкові для запровадження в електронній формі. Серед них й послуги у сфері реєстрації бізнесу, – говорить Віктор Лях, Президент Фонду Східна Європа. – Наша мета сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу».