Skip to main content
20180112_121003

10 – 12 січня у районних центрах Тернопільської області працювали 18 мобільних інформаційних пунктів

10 – 12 січня 2018 року у районних центрах Тернопільської області та м. Тернополі на вул. Князя Острозького та вул. Київська за участю керівництва Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області, працівників районних відділів державної виконавчої служби, державної реєстрації актів цивільного стану та державних нотаріальних контор Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області, місцевих центрів та бюро правової допомоги проведено консультування громадян у рамках Загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!».

Під час зустрічі з громадськістю працівники органів юстиції ознайомлювали місцевих жителів зі створенням мобільних інформаційних пунктів у населених пунктах Тернопільської області з питань правового інформування населення, створенням при Тернопільській обласній державній адміністрації оперативного штабу, покликаного боротися зі спробами рейдерських захоплень земель та зібраного урожаю та про напрямки роботи управління юстиції, про он-лайн сервіси, пріоритети діяльності Міністерства юстиції, впровадження ініціатив Мін’юсту на території області.

Також громадянам надано 194 консультації, роз’яснення чинного законодавства при роботі мобільних інформаційних пунктів, а саме:

 

Жителі Бережанського району звернулися із питаннями щодо розірвання шлюбу, щодо проставлення апостилю, щодо стягнення заборгованості по сплаті аліментів, щодо виконання рішення суду, щодо нотаріального посвідчення заяви про сімейний стан, щодо сплати адміністративного штрафу, щодо оформлення заповіту. Роздано 4 буклети та 3 примірники інформаційних видань.

Жителі Борщівського району звернулися із питаннями щодо виконання виконавчого листа суду про сплату боргу. Роздано 25 листівок.

Жителі Бучацького району звернулися із питаннями щодо отримання витягу про шлюб, щодо отримання витягу про народження, щодо отримання повторного свідоцтва про розірвання шлюбу, щодо сплати боргу по аліментах, щодо оформлення спадщини, щодо оформлення договору дарування. Роздано 18 листівок.

Жителі Гусятинського району звернулися із питань щодо порядку видачі витягу про шлюб батьків, щодо порядку видачі свідоцтва про шлюб, щодо виправлення дати народження в свідоцтві про народження, щодо оскарження в судовому порядку виконавчого напису нотаріуса, щодо оформлення спадкових прав на земельну ділянку (пай) та будинок, щодо порядку прийняття спадщини за заповітом. Роздано 30 буклетів, 16 листівок, 40 примірників інформаційних видань.

Жителі Заліщицького району звернулися із питаннями щодо державної реєстрації розірвання шлюбу, щодо державної реєстрації договору оренди земельної ділянки, щодо нарахування субсидії, щодо державної реєстрації народження та місця проживання дитини у пологовому будинку, щодо реєстрації земельної ділянки, щодо порядку сплати адміністративного штрафу, щодо виконання рішення суду про розірвання шлюбу, щодо державної реєстрації шлюбу, щодо видачі повторного свідоцтва про народження дитини. Роздано 18 буклетів, 15 листівок і 14 примірників інформаційних видань.

Жителі Збаразького району звернулися із питаннями щодо порядку доповнення актового запису про розірвання шлюбу та видачу свідоцтва, щодо порядку видачі свідоцтва про народження, щодо реєстрації народження дитини, батьки якої розлучені, щодо порядку реєстрації новонародженої дитини в пологовому будинку, щодо видачі повторного свідоцтва про народження внука за дорученням, щодо оформлення спадкових прав, щодо реєстрації земельної ділянки за померлим, щодо звільнення спадкового майна з під арешту, щодо звернення стягнень на предмет іпотеки. Роздано 33 листівки та 5 буклетів.

Жителі Зборівського району звернулись із питаннями щодо реєстрації шлюбу за добу, щодо державної реєстрації зміни імені, щодо розміру плати за проставлення апостилю, щодо порядку поновлення втраченого актового запису цивільного стану, щодо обмеження заборони виїзду боржника за кордон, щодо розміру адміністративного збору за державну реєстрацію нерухомості, щодо опису та арешту майна боржника, щодо оформлення спадщини, щодо порядку оформлення заповіту, щодо порядку оформлення довіреності. Роздано 15 буклетів, 16 листівок, 8 примірників інформаційних видань.

Жителі Козівського району звернулися із питаннями щодо видачі повторного свідоцтва про народження, щодо укладення договору оренди приміщення, щодо стягнення заборгованості по кредиту, щодо стягнення аліментів, щодо апостилювання документів, щодо стягнення заборгованості в користь держави, щодо оренди земельних ділянок, щодо розірвання договору оренди, щодо видачі витягу про смерть, щодо розподілу майна подружжя. Роздано 9 листівок.

Жителі Кременецького району звернулися із питаннями щодо проставлення апостилю, щодо порядку реєстрації місця проживання дитини, щодо порядку внесення змін до актового запису цивільного стану, щодо вжиття примусових заходів для забезпечення виконання рішення суду, щодо розміру аліментів, щодо порядку пред’явлення виконавчого документа до виконання, щодо оформлення спадщини на земельну ділянку. Роздано 12 буклетів, 19 листівок та 13 примірників інформаційних видань.

Жителі Лановецького району звернулися із питаннями щодо реєстрації народження дитини в пологовому будинку, щодо засвідчення справжності підпису на заяві, щодо сплати адміністративного штрафу, щодо оформлення спадщини на частину земельної ділянки, щодо оформлення спадщини на житловий будинок, щодо пенсійного законодавства, щодо нарахування субсидії, щодо страхового стажу для нарахування пенсії, щодо оформлення спадщини нерезидентом України, щодо нарахування пенсії. Роздано 24 листівки.

Жителі Монастириського району звернулися із питаннями щодо оренди землі, щодо спадкування за законом, щодо пошуку по метричних книгах актових записів, щодо видачі повторних свідоцтв, щодо складання заповітів, щодо отримання заборгованості по заробітній платі. Роздано 10 листівок.

Жителі Підволочиського району звернулися із питань щодо внесення змін в актовий запис, щодо стягнення аліментів, щодо апостилювання документів, щодо реалізації конфіскованого майна, щодо державної реєстрації шлюбу з іноземцем, щодо видачі документів про народження в пологовому будинку, щодо реєстрації шлюбу за добу, щодо оформлення спадщини, щодо внесення змін в актовий запис, щодо зміни імені. Роздано 22 буклети та листівки.

Жителі Підгаєцького району звернулися із питаннями щодо видачі повторного свідоцтва про народження, щодо стягнення аліментів, щодо реєстрації народження в пологовому будинку, щодо видачі довіреності, щодо внесення змін до актового запису про шлюб, щодо сплати авансового внеску, щодо витребовування документу про смерть, щодо видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Роздано 28 буклетів, листівок та примірників інформаційних видань.

Жителі Теребовлянського району звернулися із питаннями щодо посвідчення довіреності, щодо засвідчення справжнього підпису на заяві про виїзд дитини за кордон, щодо посвідчення заповіту, щодо спадкування житлового будинку та земельної ділянки, щодо посвідчення довіреності, щодо виплати заборгованості по аліментах, щодо виплати заборгованості по кредиту, щодо зняття арешту з майна, щодо поновлення втрачених документів, щодо апостилювання документів, щодо видачі довіреності на пенсію, щодо прийняття спадщини, щодо відмови від спадщини після смерті чоловіка, щодо прийняття спадщини після смерті батька. Роздано 15 листівок та 10 примірників інформаційних видань.

У м. Тернополі на вулиці Князя Острозького жителі міста звернулися з питаннями щодо апостилювання документів, щодо зміни прізвища, щодо одержання повторних документів, щодо оформлення договору міни квартири, щодо реєстрації шлюбу за одну добу, щодо встановлення строку для прийняття спадщини за законом, щодо посвідчення договору про поділ спадкового майна, щодо переліку документів для посвідчення заповіту, щодо засвідчення вірності перекладу, щодо підстав для скасування заповіту, щодо оформлення договору купівлі – продажу не житлового приміщення, щодо проставлення апостилю на документі про освіту, щодо розміру частки у спадщині спадкоємців за законом, щодо обмеження боржника в праві виїзду за кордон, щодо позбавлення водійський прав за несплату аліментів, щодо оформлення спадщини за законом, щодо обмеження неплатників аліментів у праві на полювання, щодо терміну зняття арешту з майна боржника у випадку погашення боргу, щодо перетину державного кордону у випадку наявності заборгованості по аліментах, щодо строку оформлення спадщини за заповітом, що зміни прізвища, щодо розміру сплати аліментів у випадку наявності трьох дітей. Під час проведення консультацій роздано 44 буклети, 9 листівок та 13 інформаційних видань.

У м. Тернополі на вулиці Київській жителі міста звернулися із питаннями щодо порядку нарахування аліментів, щодо посвідчення заповіту, щодо посвідчення договору купівлі-продажу квартири, щодо реєстрації шлюбу за добу, щодо посвідчення заповіту, щодо отримання рішення суду, щодо надання  безоплатної правової допомоги. Роздано 17 буклетів та 2 примірники інформаційних видання.

Жителі Чортківського району звернулися із питаннями щодо реєстрації шлюбу з іноземцем, щодо позбавлення батьківських прав, щодо зміни імені, щодо визнання батьківства, щодо проставлення апостилю, щодо арешту рухомого майна, щодо обмеження виїзду за кордон, щодо стягнення аліментів. Роздано 122 листівки.

Жителі Шумського району звернулися із питаннями щодо порядку зняття арешту з майна боржника, щодо порядку реєстрації місця проживання і порядку зняття з реєстрації місця проживання, щодо порядку нарахування і виплати аліментів на дітей, щодо порядку отримання повторного свідоцтва про народження, щодо порядку отримання повторного свідоцтва про смерть, щодо порядку проставлення апостилю, щодо порядку державної реєстрації права власності на земельну ділянку, щодо порядку перетину кордону неповнолітніми дітьми, щодо порядку державної реєстрації договору оренди на земельну ділянку з одночасною реєстрацією права власності на земельну ділянку, щодо порядку видачі свідоцтва про право на спадщину за законом при наявності посвідченого заповіту. Роздано 15 листівок, 24 буклети та 8 примірників інформаційних видань.

Також, з 14 грудня 2017 року розпочав роботу мобільний інформаційний пункт для відвідування осіб, зокрема одиноких, похилого віку, з обмеженими фізичними можливостями, за місцем їх перебування у Тернопільській області. З графіком роботи мобільних інформаційних пунктів для відвідування осіб, зокрема одиноких, похилого віку, з обмеженими фізичними можливостями, за місцем їх перебування у Тернопільській області можна ознайомитися на сайті Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області http://terjust.gov.ua/, на сторінці Facebook та у засобах масової інформації.